pink

pink

Selasa, 7 Jun 2011

Hotel ku Syurga ku





9.19pm

bismillah...

arini...cam hari2 lainnyer..aku bangun time subuh menjenguk
bumi..pastu tolong hantar bos kecik pegi keje kul 7 pagi..time dia kejutkan aku..aku ingat nak gerak sekali ngan dia..tapi dia kata tak payah sebab aku masuk keje kul 9..jadinya..dia suruh aku hantar je dia dulu...herm..aku ni kan budak yang mendengar kata... aku pun follow la pe bos kecik suruh..pas selamat hantar bos kecik...aku balik rumah...sambung tidur balikk..memang good lah perbuatan aku ni..ekeke...

8.20 pagi....alarm dari handphone nokia classic aku bergegar gegar... uhhh...melekat macam kena gam mata aku...issshhhh... tu laa..elok sangat perangai... tido pas bangun subuh... >>skip part selepas aku berjaya buka mata...


sampai jer kat Hotelku...like always...


Montessa : Good Morning Mam Azlin...(smiling) :)

Aku : Good Morning... (smiling) :)

Zohuruddin: Assalammualaikum Azlina...

Aku: Waalaikumussalam Zohuurr....

Lea: Hello sister...

Aku: Hello my sister...


tetiba.....


AZZZZZLLLLiiiiiinnnnNN!!!!!!

ye..ye..??

meh sini....

alamak...bos kecik tengah mengamuk lerrr...

PERHATIAN: Bos kecik ni sempoi tau orangnyer..dia marah pun cam tak marah...tau sebab apa??

to be continue....nak tutup cc daaa....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan