pink

pink

Sabtu, 4 Jun 2011

1.25pm

ngantook... -.- skang ni kat cc uncle...sat lagi aku dah nak kena g kje kat hotel lak kul 3.00pm..ishh..da berpuluh kali aku menguap..ngantookkk...nasib baik customer tak ramai..tadi aku dah lentok-lentok tido jap..tapi..oksigen still tak cukup aku rasa...kalau tak, naper nyer mulut aku dok berdisko jer lagi tutup bukak...haiyaaa...
ermm..kang sampai kat hotel, mesti sunyi jerk...Orange cuti lagi arini... :'( lame plak tuu..isk..iskk..~ bile Orange takde..mula la fokus tu melayang layang jer...tengok la..nanti sampai jer kat opis...mula-mula mesti senyum2 dulu ngan semua yang ada...pastu kalau bos kecik ader..senyum n dengar la pe bos kecik nak luahkan hal2 aktiviti keje arini...pastu senyum2 lagi..n kalau kak Apple ada..kalau dia tak rushing nak pegi airport arini..mesti sempat nak bergosip barang seperkara dua.. pepe pun ..skang ni aku rasa nak berguling guling kat lantai sebab MeNgannnToOOookzzZ sangat...kena stop dulu sebelum semua ejaan jadi ejaoon... -.-

Tiada ulasan:

Catat Ulasan