pink

pink

Jumaat, 29 Julai 2011

sangat BUSY..

Lama nyer tak up date blog nie..yer aaa..sekarang ni sangat busy..mau nyer tak busy...celik jer mata terus prepare diri tuk pegi keje ...... siap-siap kan diri..pakai helmet.. pegi kat skuter sayang aku tu..panas kan enjin barang beberapa minit vrrOoomm...aku gerak ke Hotel ku ... 21 Sept 2011 & 22 Sept 2011 aku di tugaskan oleh bos aku pegi OCS ( Outside Catering Services ).. ngan Abe Syed... pengalaman yang sangat menarik...mau nyer tak.. 1st time aku dapat masuk Istana wOOo..uhuhuu.. DAULAT TUANKU...
2 hari tu kitarang kat Housekeeping memang dok keje dari 9 pagi sampai la jumper pagi semula..tapi kalau dah keje tu ngan orang2 yang best..tak terasa pun letih...so..kiranya 2 hari la aku tak mengadap pc kat cc uncle...

Hari ni shift aku kat hotel kul 9 pagi sampai 5 petang..sepatutnya aku nak pegi umah k.Jue..ada open house..tapi uncle dah mengharap sangat aku dapat kaver cc...ermm...aku ni kan lemah kalau bab2 orang dah mengharap camtu...so..ni la aku kat cc ni..

Skang da kul 1.23pagi..tadi kul 1..bebudak pengunjung setia cc ni dok masuk ramai2 main game..ingat tadi nak tutup da cc ni kul 1..cam ngantuk da..

Sebelum tu aku dok pulun tgok THE MENTALIST sampai habis season 1... layan whoaa.. Si PATRICK JANE (si Pakar Gesture ) ;si agent LISBON ( boss) si agent Rigsby ( straight lover)..agent Cho ( serius tapi comel )..& si agent Van Pelt ( Menawan hati agent Rigsby )...semua2 watak sangat menarik..sangat smooth..sangat best laa..

1 ulasan: